آموزش جلوگیری از نظرات اسپم و هرزنامه در وردپرس
نوشته شده توسط : عباسی


آیا از پرداختن به حیث اسپم در بلاگ وردپرس خویش خسته گردیده اید؟  سئو سایت  ایده ها اسپم یک ایراد تعالی در وبسایت میباشد، به خصوص چنانچه شما فراهم عکس العمل درست با آن‌ها نباشید. در نوشته‌ی علمی دوری از ایده ها اسپم، ما شایسته ترین پلاگین ها برای ایده ها اسپم وردپرس و نکات موثر برای نبرد با آنها‌را در WordPress به اشتراک خوا هیم گذاشت. این نکات سبب صرفه جویی در وقت شما می‌شود و به صورت قابل توجهی ایده ها اسپم را از تارنما شما حذف می نماید.

با این نکات و ابزارها دوری از ایده ها اسپم را اجرا نمایید.

چرا نیاز دارید که با ایده ها اسپم در وردپرس کنار بیایید؟
وب مملو‌از ربات های اسپم میباشد که به صورت اتومات برای وبسایت های نابکار لینک و پیوند ها را به طور لحاظ اسپم پخش می نماید. غرض از این نظرها اسپم به دست آوردن درجه در موتورهای کاوش و همینطور اخذ کلیک های تصادفی از بازدیدکنندگان بی خبر میباشد.

مقاله‌ها دارای ارتباط
فراگیری خودداری از اسکن مطالب وردپرس به روشی سهل و آسان
راهکارهای دوری از اسپم شدن آدرس اینترنتی های ارسالی وبسایت
ولی کلیه کامنت های اسپم بوسیله ربات ها ارسال نمیشوند. ایده ها اسپم ارسال گردیده به وسیله بشر نیز وجود دارااست. جلب این نظرها بیرون از مسئله و ضعیف، دشوارتر میباشد و اکثر زمان ها دربردارنده پیوندهایی به سایت های فرد ثالث میباشد.

چنانچه وبسایت خویش را در اختیار گرفتن نمی‌کنید و این ایده ها منتشر می‌گردد، آن وقت هر دو گزینه بالا این فعالیت را در وبسایتتان جاری ساختن خواهند بخشید یعنی هم ربات ها و هم آدم ها.

این دستور بر اعتبار تارنما شما تأثیر میگذارد. و سبب می‌شود یوزرها تارنما شما‌را یک تارنما بی کیفیت بدانند.

همینطور درصورتی که ایده ها اسپم به تارنما هایی که بدافزار و ویروس را توزیع می نمایند لینک و پیوند بدهند، موتورهای کاوش می‌توانند تارنما شما‌را تحت عنوان یک وبسایت نا امن آرم گذاری نمایند.

با این اوصاف، بیایید ببینیم چه‌طور میتوانید به صورت مفید با اسپم لحاظ رویا رویی نمائید، تا مجال کمتری را با نگرانی در ارتباط هرزنامه و مجال بیشتری را برای رویش بیزنس آنلاین خویش صرف فرمایید.

 

نظارت نظرها را در وردپرس را فعال نمائید.
نخست مطمئن گردید که هیچ نظری در رابطه تارنما شما سوای تأیید شما منتشر نشده میباشد. با این مرحله اعتقاد نتایج خواهید کرد که ایده ها هیچ فیلتری را به دور نمی زنند و همینطور به شما قابلیت میدهد تا در ارتباط نظرها در تارنما خویش در دست گرفتن جامعی داشته باشید.

مقاله‌ها دارای ربط
ارتقاء امنیت در وردپرس و دوری از هجوم ها احتمالی
شورت کد وردپرس چه می‌باشد؟ یادگرفتن اضافه کردن کد کوتاه (Short Code) به وردپرس
این‌راه حل برای وبسایت های تجاری مانند شرکت های حقوقی، حسابداری و غیره برای خودداری از ایده ها اسپم بسیار سفارش می شود.

به کاغذ پیکربندی و قسمت “بحث” در پنل وردپرس بروید. در مرحله سپس، به قسمت “تا قبل از این که دیدگاهی نمایان خواهد شد” بروید و فریم کنار آیتم “نظر ها بایستی به طور دستی تأیید شوند” را نشانه بزنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره پیکربندی خویش بر روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک نمایید.

کل نظرها وردپرس شما اینک پیش از اینکه در وبسایت شما ظواهر شوند، بایستی به طور دستی تاییدشوند.

درحال حاضر ممکن میباشد از خویش بپرسید که چه گونه می‌توانم آحاد ایده ها را مرور کنم؟ در یک‌سری نکته بعدی، ما به شما نماد خوا‌هیم بخشید که چه طور نظرها هرزنامه را حذف نمائید تا تنها ناچار گردید از نظرها حقیقی و واقعی استعمال فرمائید.

Akismet Anti-Spam Protection (حفظ کننده ضد اسپم) را فعال فرمائید.
Akismet یک پلاگین اسپم نظرها وردپرس میباشد که هم پا با وردپرس نصب گردیده‌است. و تمامی ایده ها وردپرس در وبسایت شمارا از روش مقر داده ضد اسپم غربال می نماید.

Akismet تحت عنوان یک پلاگین بدون پول در دسترس میباشد، البته بایستی برای کلید API آن‌ها نام نویسی نمایید. میتوانید آن را به طور مجانی برای یک بلاگ فردی یا این که یک تارنما کوچک اخذ فرمائید.

 

به کار گیری از Sucuri برای پرهیز از نظرها اسپم
در حالی که Akismet می تواند از نظرها اسپم متعددی دوری نماید ، ولی نمی تواند از دسترسی اسپمر به سایت شما دوری نماید. درخواست های متعددی از طرف اسپمر برای ارسال حیث میتواند تارنما شما‌را نماید کرده و تلاش را پایین تأثیر قرار دهد.

این جایی میباشد که Sucuri وارد آن میگردد. این شایسته ترین پلاگین فایروال وردپرس میباشد که به شما قابلیت می‌دهد درخواست های مشکوک را حتی پیش از وصال به تارنما خویش مسدود نمائید.

آن‌ها میتوانند از ارسال نظرها به وسیله ربات ها و اسکریپت های خود کار پرهیز نمایند. این سبب کاهش توشه سرورها و تعداد نظرها هرزنامه ای و پرهیز از نظرها اسپم می‌شود.

به کار گیری از Honeypot برای دوری از نطرات اسپم
فناوری Honeypot یک نحوه اثرگذار برای برای شناسایی فریب ربات های اسپم و پلاگین اسپم ایده ها وردپرس میباشد. بعداز شناسایی، می اقتدار نظرها آن ها را مسدود کرد.

نخست بایستی پلاگین اسپم نظرها وردپرس Antispam Bee را نصب و فعال فرمایید. بعد از فعال شدن، به آسانی به ورقه پیکربندی و آن‌گاه Antispam Bee بروید و مورد “آرم گذاری تحت عنوان هرزنامه” را برای همگی ایده ها گرفته گردیده به وسیله honeypot نشان بزنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره پیکربندی خویش، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک فرمایید.

اینک این افزونه از تکنیک honeypot برای دریافت کردن ربات های هرزنامه بد به کارگیری خواهد کرد. این غربال همینطور دارنده غربال ضد اسپم دیگری مانند تأیید نشانی IP از لیست سیاه نظرها وردپرس، نگاه کردن به bbcode، جستجوی مقر داده اسپم محلی و مورد ها دیگر میباشد.

 

تأیید ریکپچا گوگل را اضافه نمایید.
با استعمال از ریکپچا یا این که reCAPTCHA در پلاگین google captcha، می‌توانید قابلیت و امکان ریکپچا گوگل را در نصیب پیکربندی نظرها فعال فرمایید.

ReCAPTCHA صورت توسعه یافته ای از CAPTCHA میباشد که یک فناوری برای تمایز در میان ربات ها و یوزرها انسانی میباشد. CAPTCHA مخفف “Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart” میباشد.

Google تأیید نام و نشان خویش را برای یوزرها با کلیک کردن روی دکمه محاسبه جعبه ممکن می نماید.

برای ربات های اسپم، این فناوری خیلی دشوار میباشد چون هنگامی گوگل ربات اسپم را آیتم آنالیز قرار می‌دهد، معضل بسیار دشواری برای آن‌ها به وجود میاورد.

دقت: در حالی که بیشتر پلاگین های WordPress در captcha آزار دهنده می‌باشند ، این شایسته ترین فرم CAPTCHA میباشد که می‌توانید به کار گیری فرمایید.

حذف فیلد URL تارنما از فرم حیث
بخش URL در فرم حیث خیر فقط هرزنامه نویسان (چه اتومات و چه انسانی)، بلکه عده ای را که اصلا عشق و علاقه ای به گفت و گو ندارند را به خویش جلب می نماید.

این ایده ها معمولاً دربردارنده یک یا این که دو خط از مزخرفات بی ربط می باشند و اسم تالیف کننده لحاظ مشتمل بر یک واژه کلیدی یا این که ترکیبی از یک نام حقیقی با لغات کلیدی مانند Sally from Dunder Mifflin یا این که JohnSEOconsultants و… خواهد بود.

غیرفعال کردن نظرها در ضمیمه های مدیا
وردپرس به صورت اتوماتیک صفحه ها ضمیمه تصویر را ساخت می نماید که در آن یوزرها می‌توانند یک تصویر را ببینند و حتی درخصوص آن لحاظ بگذارند.

در صورتی در درحال حاضر وصل کردن تصاویر خویش به ورقه ضمیمه می‌باشید، بعد از مدتی صفحه ها ضمیمه متعددی با نظرها فعال روی آنان خواهید داشت.

در‌حالتی که تصاویر نصیب مهم محتوای شما می‌باشند، خوب میباشد. ولی در صورتی‌که نمیخواهید یوزرها در خصوص تصاویر لحاظ دهند ، می بایست “نظرها مرتبط با ضمیمه های رسانه” را بی صدا فرمایید.

بی آلایش ترین راه و روش برای پرهیز از ایده ها اسپم نصب افزونه Disable Comments میباشد. بعداز فعال شدن، به “پیکربندی » غیرفعال کردن نظرها” بروید و قاب کنار مورد “مدیا” را نماد بزنید.

برای ذخیره پیکربندی خویش، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک نمایید. اینک این پلاگین نظرها مرتبط با پرونده های رسانه ای و ضمیمه های وردپرس شما‌را غیرفعال می نماید.

HTML را در نظرها وردپرس غیرفعال فرمایید.
نکته موثر دیگر برای خودداری از لینک در ایده ها، غیرفعال کردن HTML در نظرها میباشد. از HTML می اقتدار برای نهفته کردن پیوند های هرزنامه در نظرها وردپرس به کار گرفت.

به آسانی کد پایین را به پوشه functions.php طرح مورد خویش یا این که یک افزونه منحصربه‌فرد وبسایت اضافه فرمائید.

این کد HTML code را به HTML entities تغییر و تحول میدهد و تحت عنوان کد اکران داده می‌شوند و بوسیله مرورگر تجزیه نمیشوند.

دستکم و حداکثر ارتفاع لحاظ
طریق دیگر برای پیکار با هرزنامه حیث به کارگیری از افزونه Yoast Comment Hacks برای انتخاب دستکم و حداکثر ارتفاع حیث میباشد.

جدیداً با یک اختلال هرزنامه حیث روبرو شدیم که هرزنامه نویس هر ساعت صدها لحاظ را با یک واژه و کلمه می‌گذارد مثل: درود.

Akismet و Sucuri حاذق به دوری از این نقص‌ نبودند چون لحاظ، طبیعی به حیث می رسید. Honeypot سرعت اسپمر را کاهش اعطا کرد، ولی همینطور حاذق به خودداری از حمله نبود.

 





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: